اخبار

ثبت نام دانشجویان جدیدالورود پردیس دانشگاهی دانشگاه

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
 
 

ثبت نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 98 پردیس دانشگاهی (شامل دوره های حضوری و الکترونیکی)، بیست و چهارم و بیست و پنجم شهریورماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) انجام شد.
ظرفیت پذیرش دانشجویان ورودی جدید پردیس دانشگاهی در دوره های الکترونیکی، 850 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ظرفیت پذیرش دانشجویان ورودی 98 پردیس دانشگاهی در دوره های حضوری، 830 نفر در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اعلام شده است.

 

گفتنی است سه شنبه بیست و ششم شهریورماه، همایش «آشنایی با سامانه های الکترونیکی» برای دانشجویان ورودی جدید پردیس دانشگاهی در دوره های الکترونیکی، در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
پردیس دانشگاهی علم و صنعت ایران در دوره های حضوری مقطع کارشناسی ارشد، در 46 رشته/گرایش و در مقطع دکتری در 8 رشته و 19 گرایش و در بخش آموزش الکترونیکی در مقطع کارشناسی ارشد در 24 رشته/ گرایش دانشجو دارد.

 

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

یک پرسش: مدرکی که پس از فارغ التحصیلی به دانشجویان پردیس دانشگاه علم و صنعت داده می شود، چه تفاوتی با مدارک دیگر دانش آموختگان دارد؟

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
کانون دانش‌آموختگان دانشکده‌‌ی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران در روز 30 خرداد سال 1397 با برگزاری انتخابات هیئت مدیره رسمیت یافت.

با ما همراه باشید ...

کانون دانش آموختگان در این زمان در خدمت شما عزیزان می باشد.

شنبه تا چهارشنبه : 9 صبح تا 5 عصر

پنج شنبه و جمعه : روزهای تعطیل

موقعیت : تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده‌ی عمران، ساختمان شماره 1، کانون دانش‌آموختگان عمران علم و صنعت